Zapraszmy na naszą nową stronę www.j-com.pl
Od 4.04.2016 zapraszamy do naszej nowej siedziby w Poznaniu
ul. Sikorskiego 39/1
J-COM - CENTRUM SERWISOWE Notebooków

Zajmujemy się naprawą, doradztwem, moderni-
zacją oraz sprzedażą. Przyjdz do nas i zobacz
sam! Napewno wyjdziesz zadowolony!
Zapraszamy!

J-COM - CENTRUM SERWISOWE Notebooków

Oferta serwisowa sprzętu komputerowego dla FIRM


Mamy przyjemność zaprosić Państwa do zapoznania się z naszą ofertą.
Jesteśmy firmą usługowo - handlową zajmującą się szeroko pojętą branżą IT.
Nasza działalność nastawiona jest na usługi związane z serwisowaniem sprzętu komputerowego i elektronicznego.
Naprawiamy: komputery, notebooki, drukarki, monitory oraz każdy inny sprzęt elektroniczny: audio i video oraz gadżety elektroniczne.
Dokonujemy przeglądów i konserwacji urządzeń komputerowych. Posiadamy wykwalifikowaną kadrę pracowników z dużym doświadczeniem i praktyką umożliwiającą podjęcie każdego problemu. Jesteśmy elastyczni czasowo
i dostosujemy się do Państwa wymogów. Posiadamy stałą siedzibę firmy, co umożliwi Państwu wygodny i pewny kontakt.
Zadowolenie naszych obecnych klientów i instytucji daje nam prestiżową pozycję na rynku, co świadczy o dużym zapotrzebowaniu na wykonywane przez nas usługi.

OFERTA OPIEKI SERWISOWEJ


Usługa opieki serwisowej pozwala na utrzymanie sprzętu komputerowego i oprogramowania w dobrej kondycji.

Korzyści:


    * oferujemy niskie koszty w porównaniu do zatrudnienia informatyka w firmie ,
    * nikt nie zna się na wszystkim, my zatrudniamy specjalistów, którzy pomogą rozwiązać problemy związane z informatyką,
    * zrobimy inwentaryzację sprzętu, dzięki czemu będzie możliwa pełna kontrola nad sprzętem i oprogramowaniem ,
    * ustalony czas reakcji serwisu to gwarancja ciągłości pracy firmy.

Zakres usługi:


W ramach tej usługi nasi serwisanci będą odwiedzać Państwa firmę, aby:

    * zadbać o sprawność i czystość sprzętu komputerowego, dokonać jego przeglądu i konserwacji,
    * zadbać o sieć komputerową ,
    * przetestować i uaktualnić oprogramowanie,
    * sprawdzić zapasy materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery),
    * wykonać kopię bezpieczeństwa danych.

Będą też mogli:

    * zaproponować nowe rozwiązanie, które mogłoby poprawić warunki i wydajność pracy ,
    * doradzić przy zakupie nowego sprzętu, oprogramowania,
    * wykonać dodatkowe czynności uzgodnione w ramach umowy.

Usługa serwisowa oparta jest o stałą umowę (abonament) na nasze usługi o określonej ilości czasu serwisowego. Zawiera lepsze stawki, krótsze czasy reakcji, dłuższe terminy płatności, lepsze ceny na towary i materiały, możliwość korzystania z Helpdesk'u.
Zapraszamy!

Godziny obsługi:


    * w dni robocze 9:00 - 18:00.

Czas reakcji:


Zobowiązujemy się realizować usługi na każde Państwa żądanie w najkrótszym możliwym terminie, nie później niż następnego dnia roboczego od daty zgłoszenia.
W indywidualnych przypadkach istnieje możliwość ustalenia innego czasu reakcji.

    * od 4 godzin
    * zgłoszenie do 13:00 realizowane tego samego dnia do 18:00
    * zgłoszenie po 13:00 realizowane następnego dnia roboczego do 13:00
    * w innym dogodnym terminie

Stawki:


    * stawka podstawowa - serwisu na wezwanie,
    * stawka w abonamencie - jest niższa niż serwisowa na wezwanie,
    * stawka za każdą następną roboczogodzinę - po (wyczerpaniu się z umowy) jest proporcjonalnie zmniejszona zgodnie ze stawką z abonamentu.

Inwentaryzacja i baza IT:


    * wykonanie spisu z natury sprzętu i oprogramowania komputerowego,
    * oznakowanie sprzętu,
    * opracowanie propozycji modernizacji i ulepszeń.

Dojazd:


    * na terenie Poznania bezpłatnie ,
    * poza Poznaniem wg umowy.

Terminy płatności:


    * do 14 dni

Kredyt serwisowy:


    * jest to usługa polegająca na buforowaniu kwoty netto na zakupionych materiałów i towarów w czasie trwania okresu rozliczeniowego umowy i rozliczenia ich na początku następnego.

Rabaty:


    * dla stałych klientów atrakcyjne rabaty na sprzęt, materiały i oprogramowanie.

Helpdesk:


    * darmowe wsparcie techniczne przez telefon pod nr 061 835 26 38

Zdalna administracja:


    * usługa świadczona w miarę możliwości technicznych (łącze internetowe) polega na zdalnej pomocy użytkownikom na ich komputerach.

Doradztwo i konsultacje:


    * nieodpłatne konsultowanie rozwiązań i pomoc w projektowaniu struktury teleinformatycznej w firmie Klienta.

Karty pracy:


    * każda czynność serwisowa wykonana na rzecz Klienta jest udokumentowana podpisaną przez naszego pracownika i Zamawiającego kartą pracy.

Cennik:


    * w celu otrzymania aktualnego cennika prosimy o kontakt z naszym działem handlowym telefonicznie lub faksem 061 835 26 38, 061 835 26 76 lub na adres email: biuro@j-com.pl.

Jeśli w powyższej ofercie są jakieś niejasności, bądź macie Państwo pytania czy sugestie służymy pomocą. Jesteśmy elastyczni i chętnie wprowadzimy ewentualne poprawki, które umożliwią nam owocną współpracę.





J-COM - CENTRUM SERWISOWE Notebooków




ajax Proszę czekać trwa ładowanie.