Oferta serwisowa sprzętu komputerowego dla FIRM
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do zapoznania się z naszą ofertą.
Jesteśmy firmą usługowo - handlową zajmującą się szeroko pojętą branżą IT.
Nasza działalność nastawiona jest na usługi związane z serwisowaniem sprzętu komputerowego i elektronicznego.
Naprawiamy: komputery, notebooki, drukarki, monitory oraz każdy inny sprzęt elektroniczny: audio i video oraz gadżety elektroniczne.
Dokonujemy przeglądów i konserwacji urządzeń komputerowych. Posiadamy wykwalifikowaną kadrę pracowników z dużym doświadczeniem i praktyką umożliwiającą podjęcie każdego problemu. Jesteśmy elastyczni czasowo
i dostosujemy się do Państwa wymogów. Posiadamy stałą siedzibę firmy, co umożliwi Państwu wygodny i pewny kontakt.
Zadowolenie naszych obecnych klientów i instytucji daje nam prestiżową pozycję na rynku, co świadczy o dużym zapotrzebowaniu na wykonywane przez nas usługi.
OFERTA OPIEKI SERWISOWEJ
Usługa opieki serwisowej pozwala na utrzymanie sprzętu komputerowego i oprogramowania w dobrej kondycji.
Korzyści:
* oferujemy niskie koszty w porównaniu do zatrudnienia informatyka w firmie ,
* nikt nie zna się na wszystkim, my zatrudniamy specjalistów, którzy pomogą rozwiązać problemy związane z informatyką,
* zrobimy inwentaryzację sprzętu, dzięki czemu będzie możliwa pełna kontrola nad sprzętem i oprogramowaniem ,
* ustalony czas reakcji serwisu to gwarancja ciągłości pracy firmy.
Zakres usługi:
W ramach tej usługi nasi serwisanci będą odwiedzać Państwa firmę, aby:
* zadbać o sprawność i czystość sprzętu komputerowego, dokonać jego przeglądu i konserwacji,
* zadbać o sieć komputerową ,
* przetestować i uaktualnić oprogramowanie,
* sprawdzić zapasy materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery),
* wykonać kopię bezpieczeństwa danych.
Będą też mogli:
* zaproponować nowe rozwiązanie, które mogłoby poprawić warunki i wydajność pracy ,
* doradzić przy zakupie nowego sprzętu, oprogramowania,
* wykonać dodatkowe czynności uzgodnione w ramach umowy.
Usługa serwisowa oparta jest o stałą umowę (abonament) na nasze usługi o określonej ilości czasu serwisowego. Zawiera lepsze stawki, krótsze czasy reakcji, dłuższe terminy płatności, lepsze ceny na towary i materiały, możliwość korzystania z Helpdesk'u.
Zapraszamy!
Godziny obsługi:
* w dni robocze 9:00 - 18:00.
Czas reakcji:
Zobowiązujemy się realizować usługi na każde Państwa żądanie w najkrótszym możliwym terminie, nie później niż następnego dnia roboczego od daty zgłoszenia.
W indywidualnych przypadkach istnieje możliwość ustalenia innego czasu reakcji.
* od 4 godzin
* zgłoszenie do 13:00 realizowane tego samego dnia do 18:00
* zgłoszenie po 13:00 realizowane następnego dnia roboczego do 13:00
* w innym dogodnym terminie
Stawki:
* stawka podstawowa - serwisu na wezwanie,
* stawka w abonamencie - jest niższa niż serwisowa na wezwanie,
* stawka za każdą następną roboczogodzinę - po (wyczerpaniu się z umowy) jest proporcjonalnie zmniejszona zgodnie ze stawką z abonamentu.
Inwentaryzacja i baza IT:
* wykonanie spisu z natury sprzętu i oprogramowania komputerowego,
* oznakowanie sprzętu,
* opracowanie propozycji modernizacji i ulepszeń.
Dojazd:
* na terenie Poznania bezpłatnie ,
* poza Poznaniem wg umowy.
Terminy płatności:
* do 14 dni
Kredyt serwisowy:
* jest to usługa polegająca na buforowaniu kwoty netto na zakupionych materiałów i towarów w czasie trwania okresu rozliczeniowego umowy i rozliczenia ich na początku następnego.
Rabaty:
* dla stałych klientów atrakcyjne rabaty na sprzęt, materiały i oprogramowanie.
Helpdesk:
* darmowe wsparcie techniczne przez telefon pod nr 061 835 26 38
Zdalna administracja:
* usługa świadczona w miarę możliwości technicznych (łącze internetowe) polega na zdalnej pomocy użytkownikom na ich komputerach.
Doradztwo i konsultacje:
* nieodpłatne konsultowanie rozwiązań i pomoc w projektowaniu struktury teleinformatycznej w firmie Klienta.
Karty pracy:
* każda czynność serwisowa wykonana na rzecz Klienta jest udokumentowana podpisaną przez naszego pracownika i Zamawiającego kartą pracy.
Cennik:
* w celu otrzymania aktualnego cennika prosimy o kontakt z naszym działem handlowym telefonicznie lub faksem 061 835 26 38, 061 835 26 76 lub na adres email: biuro@j-com.pl.
Jeśli w powyższej ofercie są jakieś niejasności, bądź macie Państwo pytania czy sugestie służymy pomocą. Jesteśmy elastyczni i chętnie wprowadzimy ewentualne poprawki, które umożliwią nam owocną współpracę.
Przykładowe naprawy: ibm lenovo 3000, thinkpad, seria sl zawiesza sie | dell xps serwis inspiron, vostro, xps zawiesza sie | ibm lenovo 3000, thinkpad, seria sl nie wlacza sie | acer aspire 5520 5530 5710 5720 5930 nie wlacza sie | acer aspire 5520 5530 5710 5720 5930 resetuje

© JCOM 2008
projekt i wykonanie: Devell